söndag 28 augusti 2016

Tungt huvud

God morgon på er. Mår ni bra denna söndagmorgon? Jag tror att jag har några nära vänner som nog inte mår så bra i dag. Kan tänka mig att det finns något tungt huvud här o var. Vi hade en supertrevlig kväll i går med god mat o dryck och vissa smakade nog lite mer på drycken än andra :) Vi satt o surrade och tiden bara rusade i väg, jag som brukar vara så himla kvällstrött och gå hem tidigt var inte hemma förrän efter ett. Olivia o Isak var helt chockade att jag klarade hålla mig vaken så länge. Men det lär nog bli en tidig kväll i kväll eftersom jag vaknade redan vid sju i morse.


Vi började med en supergod rabarber-mojito, den måste jag ta receptet på så att jag kan använda lite av all rabarber vi har i landet.

Se'n dukades det upp buffé med en massa gott - ostar, gurksnittar med lax, pulled pork, såser, salami, sallad och en hel del andra godsaker.

Efter maten provade vi ett roligt och vackert mousserande sött vin. När flaskan togs ut ur kylskåpet såg det ut som vilket vitt vin som helst. Men när man se'n skakade flaskan ändrade drycken färg till en vacker roséguld-färg med pärlemor-effekt. Så himla läckert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar