söndag 14 augusti 2016

Nya vanor med Smakbox

Är det nån som börjar jobba efter semestern i morgon? Jag börjar på onsdag!

Är det nån som längtar tillbaka till vardag och rutiner? Det brukar ju vara så när semestern börjar ta slut. Hösten brukar betyda en nystart med nya vanor. Tack vare att jag har undvikit kolhydrater nu i sommar så har jag undvikit glass, godis och fikabröd. Känns så himla skönt att jag inte behöver kämpa med nya nyttigare vanor nu när semestern är slut.

Vill ni prova lite nya produkter som går under temat Nya vanor så har ni nu chansen. Smakbox nya box med temat Nya vanor innehåller rekordmånga 18 spännande produkter som förhoppningsvis utmanar dig lite och får dig att prova nya alternativ. Värdet är hela 463 kr.

Och det bästa av allt - jag har en rabattkod till alla nya prenumeranter!
Ange rabattkoden MATRO så får du 15% på ordinariepris (189 kr inkl frakt) på din första smakbox
Gå in här för att prenumerera.

Det är fler än jag som har upptäckt smakbox och deras roliga och innehållsrika lådor. De är omnämnda i en av mina favorit-mattidningar Elle Mat & Vin.

Bild från Elle Mat & Vin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar