torsdag 18 augusti 2016

Tidig morgon på viktig dag

God morgon!
Trots att klockan bara är sex på morgonen har jag redan varit vaken i två timmar. Leif o Ida ska vara i Jämtland under helgen så jag skjutsade dem till flyget i morse, därav den tidiga uppstigningen. Nu sitter jag bara o väntar på att kunna åka till jobbet. Konstig känsla att ha "hur mycket tid som helst" på morgonen.

Jag hann i alla fall säga god morgon och hej då till min man i dag på vår bröllopsdag. Vi får spara firandet till en annan dag och när jag kollar igenom bloggen så verkar det ofta vara så att vi tvingas fira bröllopsdagen någon/några dagar i förväg eller efterskott.

Bild lånad från internet

Det viktiga är inte att fira just den dagen utan att det firas. Varje år är värt att firas! Och ni känner väl mig vid det här laget - allt som kan firas ska firas! Så jag o barnen firar kanske i kväll och se'n firar jag och Leif längre fram. Dubbel lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar