fredag 5 augusti 2016

Matro - Tolfte populäraste matbloggen

Ni är ju betydligt fler som följer mig här på bloggen än på Instagram så jag måste ju skryta lite här också. Höll på att glömma det :) Och det är ju er förtjänst att jag kan skryta. 

Jag är den 12:e populäraste matbloggen i Sverige. Jippie!


Da'n efter jag skrev om det på Instagram gick jag faktisk upp på plats 11, många gick väl in på bloggen just den da'n :) Men se'n har jag halkat ner till plats 14 också, så det pendlar lite från dag till dag. Men jag har siktet inställt på topp 10. 

Visst hjälper ni mig genom att fortsätta sprida Matro!

Jag är så himla stolt o glad att så många vill läsa och följa min blogg. Tänk att när jag började blogga för nio år sedan så var det mest för att ha lite ordning på alla mina recept. För min egen skull. Jag hade även en tanke på att det skulle vara enkelt att hänvisa till ägg- och mjölkfria recept när nå'n ville ha tips på vad de skulle kunna bjuda Isak på. Inte trodde jag då att jag skulle fortsätta blogga så här länge och att så många vill läsa just min blogg.

Åter igen Tusen Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar