fredag 19 augusti 2016

Man får lida i efterhand

Att jag steg upp klockan fyra igår morse påverkade mig nästan ingenting, jag var hyfsat pigg hela da'n på jobbet och jag höll mig vaken hela kvällen. Kanske var jag vaken lite väl länge för i morse DÅ var jag trött. Förstod knappt var det var som lät när klockan ringde och ögonen värkte så jag kunde inte öppna dem. Och självklart kommer då huvudvärken också. I hate it!


Det blir en kort dag på jobbet och se'n en tupplur i soffan innan middagen för ikväll måste man ju vara vaken och se den spännande OS-finalen i fotboll. Heja Sverige!

Trots att jag är trött och hela helgen är fullbokad så det finns ingen tid för vila och återhämtning så kan inget ta ifrån mig känslan av att det är f.r.e.d.a.g idag. Den känslan gör mig lite piggare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar