torsdag 10 december 2015

Weber

När jag för någon dag sedan drömde om en miljonvinst så var ju pool en sak som stod på önskelistan. När jag fortsatte drömma mig bort så började jag googla (som vanligt) och hamnade på Webers hemsida. Inte grillen Weber, utan Weber den världsledande tillverkaren av torrbruk som utvecklar lösningar för nybyggnation och renovering i 43 länder.


Och när jag fortsatte titta runt på deras sida så började jag även drömma om ett gästhus/ungdomslya av lecablock på tomten, ett s.k Attefallshus på 25 kvm som man inte behöver bygglov för. Isak skulle älska att ha ett eget kryp-in där han skulle kunna hänga med sina kompisar utan föräldrar eller syskon som stör.

Synd att vår tomt inte är så stor, kommer nog bli svårt att rymma både ett hus och en pool :)


Förutom alla produkter så fanns det även några riktigt bra gör-det-själv-sidor om bl.a. att gjuta plintar, kakla och spackla golv. Perfekt för alla hemma-fixare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar