fredag 18 december 2015

Julinspiration

Det blev ännu en dag hemma i sjuksängen, men nu känner jag mig äntligen bättre igen så nu hoppas jag att det har vänt på riktigt. Jag kände mig ju hyfsat bra på onsdag-eftermiddagen också men sen blev jag sämre igen. Men nu tror jag att det är sista sjukdagen för det här året :)

Nu ska jag planera det sista inför julbordet och för att söka inspiration har jag två av mina favorit-mattidningar, Elle mat & vin och Matmagasinet. Tror att jag kryper ner under filten i soffan.


Tyvärr blir det ju ingen riktig fredagskänsla när man inte har jobbat. Men jag får försöka hitta den ändå för inte vill man vara utan den härliga fredagskänslan, eller hur? Barnen lär vara lyckliga när de kommer hem för nu har de ett rekordlångt jullov framför sig. 12 januari börjar skolorna igen och det känns ju som en evighet dit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar