lördag 20 februari 2016

Prosecco - inte bara att dricka

Ikväll är det dags för tredje deltävlingen i årets Melodifestival och nu är det dags för schlagerparty hemma hos oss. Så snart är det dags att börja pynta, duka och förbereda inför kvällen.

Jag älskar schlager och jag älskar fest!

Självklart är det bubblor som står i fokus en kväll som denna och vad passar bättre än Schlager Prosecco på ett schlagerparty. Och någonting så gott som prosecco behöver man inte bara använda till fördrinken.

Har ni tänkt på vilken användbar dryck det är? Den är god att dricka som den är men den passar även perfekt att blanda drinkar av. Dessutom kan man använda den som krydda i maten och även till festligare efterrätter. Så ikväll ska vi inte bara dricka Prosecco utan jag ska använda den i både förrätten och efterrätten - förutom i glasen.

Beställningsvara artnr 77111

SchlagerProsecco-Menyn, som jag inte vill avslöja än eftersom några gäster kanske är in och tjuvläser, kommer imorgon så fort jag har vaknat och orkat gå igenom korten från ikväll.

Kom ihåg att följa mig och mitt schlagerparty under dagen och kvällen på Instagram, 
där hittar ni mig som @matro_sara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar