tisdag 6 december 2016

Chokladhus

Brukar ni göra pepparkakshus? Inte vi! Men i fjol gjorde vi ett chokladhus och jag är lite sugen på att göra det igen. Det känns nästan som att jag som älskar, verkligen älskar, choklad måste ha ett hus gjort av choklad, eller hur? 

Men vårt chokladhus får absolut inte stå framme för länge o samla damm för självklart vill vi äta upp den goda chokladen se'n också.

Bilderna är från i fjol när vi byggde ihop ett chokladhus under mellandagarna. Men jag glömde visst ta kort på det färdigpyntade huset. Så kan det gå! Snart har jag kanske ett nytt hus att fota....och då ska jag försöka komma ihåg att fota det färdiga resultatet.

Redo att pyntas. 
Älskar choklad!
En tjej redo att pynta!
Chokladpyssel
Smält choklad är klister och sen pyntas det med non stop och mini-marshmallows
Delar av pyntet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar