onsdag 11 januari 2017

Halvvägs

Vilken tur att jag tog två kanonhärliga promenader i går, en vid lunch och en på kvällen. Det var nästan vindstilla och nollgradigt, kändes som vår i luften. Det var hur härligt som helst. Men det var i går det. I dag är det halv storm ute och jag är glad att jag håller mig inomhus.


Tänk att vi redan är halvvägs genom veckan, nu är det nedförsbacke kvar till helgen. Det är en hel del jag måste hinna innan det är helg, men jag ligger bra till enligt planen så det kommer nog gå bra.

Dessutom ser det ut att bli en bra helg med en efterlängtad middagsgäst på fredag och fika med kompisar på lördag. En helg helt i min smak alltså - äta o fika gott med trevlig sällskap.

Men nu kör vi några få arbetsdagar först innan det är helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar