torsdag 5 januari 2017

Trettondagsaftonsmiddag

I dag är det trettondagsafton och det innebär halvdag på jobbet och ledig dag i morgon. Så underbart med lite ledigt igen. Mina planer för morgondagen är att börja med sovmorgon och sen fortsätta med vila och se Tour de Ski. Perfekt plan, enligt mig.

Vi hade lite go'middag i dag tillsammans med mina föräldrar och brorsan med sina två yngsta barn. Vi gjorde det enkelt för oss och körde på gamla säkra kort som vi enkelt kan göra och som vi vet blir jättegott.


Trettondagsaftonsmiddag



Kvällen har avslutats i tv-soffan med en massa hockey. Nyss såg jag Luleå vinna i SHL och nu ser jag småkronornas bronsmatch i junior-vm. Jag ska alldeles strax gå o lägga mig så att det blir riktigt många timmars sömn för det behöver jag.

Vad har ni för planer för morgondagen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar