söndag 29 januari 2017

Lördagsmys

God morgon härliga söndag!
Helgen börjar lida mot sitt slut och snart är en ny arbetsvecka här, men det känns helt ok. Jag är nöjd med helgen då jag har hunnit med en massa roligt, bl.a. rea-shopping, after work, bakning och lördagsmys med grannarna. Det jag saknar är långa isvägspromenader men nu hoppas jag att krafterna efter den långdragna förkylningen börjar komma tillbaka så jag orkar med lunchpromenader till veckan. En lunchpromenad varje dag är mitt mål för kommande vecka. Vi får se om vädret, orken och jobbet är med mig.

Efter att knappt har sett en människa, förutom familjen, på nästan två veckor kändes det bra att gå över till grannarna för lite lördagsmys med ost, kex, vin, oliver, grönsaker, charkuterier och en massa surr.


Ni har väl inte missat min tävling på Instagram? Jag heter @matro_sara där, leta upp mig så hittar ni även tävlingen. In o vinn!

Nej, nu är det dags att kicka igång denna söndag med ännu en kopp te och se'n ska jag planera veckans middagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar