torsdag 22 mars 2012

Isak är smart

Känns skönt att vara hemma i dag och pyssla om Isak ordentligt. Men han önskar kanske att jag hade jobbat så att han hade sluppit mitt tjat om att han måste göra läxan som han har fått hemskickad. Ida fick också vara hemma med oss och ta det lite lugnt och mysa. Hon har varit lite smågnällig och det är ovanligt för att vara Ida så jag hoppas hon bara är trött och det inte är nån förkylning på gång.

Isak ville se smart ut
så han satte en penna bakom örat och kliar sig i huvudet.

Läser lite instruktioner...

Sen skriver han...

När jag ändå har varit hemma har jag passat på att göra efterrätt till imorgon då vi ska fira syrran här hos oss. Jag har gjort chokladmousse utan socker och den är så god så det är inte säkert att alla glas är kvar imorgon då det är tänkt att de ska ätas.

Chokladmousse till imorgon eller var det till idag :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar