tisdag 6 mars 2012

Seriesegrare

Första dagen efter sporlovsledigheten gick riktigt bra, det var fullt upp hela tiden. Isak har fortfarande inte blivit av med sin hosta och nu har han dessutom blivit jättetäppt i näsan så han fick stanna hemma från skolan idag. Det värsta med det, enligt Isak själv, är att han då även missar hockeyträningen. Men det kanske är bra för honom att vila ordentligt för nu vill vi att den envisa hostan försvinner.

Fin färgkombination på tallriken.

Barnen ville ha färdigköpt pytt i panna till middag. Inte mig emot för det är perfekt mat när man kommer hem sent till hungriga barn eftersom det bara tar några minuter att steka den. Jag är dock inte själv så förtjust i den så kvällens middag för mig blev omelett, ratatouille och ruccolasallad.


Nu ska jag duka bort middagen, plocka ur diskmaskinen och hänga en tvätt se'n ska jag lägga mig i tv-soffan och se årets sista elitserieomgång i hockey. En elitserie som LULEÅ HOCKEY vinner! På lördag börjar slutspelet där vi hoppas på fortsatta framgångar. Det är dags nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar