onsdag 14 mars 2012

Ginsana Tabs för att bli pigg

Förra veckan var jag så trött på kvällarna så jag orkade inte mycket mer än att sitta i tv-soffan. Dessutom gick jag och la mig tidigt nästan varje kväll, men jag blev inte piggare av det.

Jag fick tipset att äta Ginsana Tabs. Varför inte, tänkte jag! Igår tog jag en kola/tablett vid lunch och en innan jag gick hem från jobbet. Och vet ni vad? Jag var så pigg i går kväll så jag orkade städa, trots att det är det tråkigaste jag vet. Sen när jag väl gick och la mig kunde jag inte somna. Jag som nästan aldrig har problem att somna, det händer kanske en gång per år. Var det dessa kolor med Ginseng som gjorde mig pigg eller var det något annat? De var riktigt goda också, som godis-kolor med apelsinsmak. De går att köpa på hälsokostaffärer och på ICA.

Ginsana Tabs är goda, tuggbara kolor med ginseng som bidrar till att bibehålla fysisk prestationsförmåga, energi och vitalitet. Varje kola innehåller 50 mg ginsengextrakt och varje förpackning innehåller 30 kolor. Ginsana Tabs har en god smak av apelsin som kommer från naturlig apelsinolja. Kolorna är sötade med vanligt socker och glukossirap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar