lördag 24 mars 2012

Seg lördag

I dag har det märkts att jag var uppe för länge igår och vaknade för tidigt idag, för oj vad trött och seg jag har varit idag. Vi åkte en sväng på marknaden men den var sämre än vanligt så det gick fort att gå genom sta'n. Jag köpte mjukkakor, varsin munk till tjejerna och varsin godisrem till barnen sen var vi nöjda.


Nu har vi precis avslutat dagens middag som vi åt senare än vanligt eftersom Isak hade hockeyträning vid middagstid. Han tyckte det var kul att få träna igen efter en veckas träningsuppehåll pga öroninflammationen. Middagen blev ett gott hop-plock av gårdagens rester, dessutom åt vi i vardagsrummet som barnen älskar för det känns som fest.

Nu ska jag ta en kopp te och kanske unnar jag mig en tårtbit också. Hoppas ni har en mysig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar