fredag 30 mars 2012

Första bakningen

Min kropp tog nog fel på det där med sommartid. Både idag och igår har jag vaknat tidigare än normalt. Ska det inte vara tvärtom? Så nu sitter jag här, nyduschad och med frukost i magen, och väntar på att jag ska väcka barnen.

Fredag innebär kort arbetsdag för mig. Underbart som vanligt! I helgen med start redan idag tänker jag baka Matro-limpor och fil-limpor och sen tänkte jag fortsätta bakandet med bl.a kladdkakor. Så är någon intresserad så finns det bröd till försäljning redan nu. Enklast når du mig på mejl mat-ro@hotmail.se


Kladdkaka med fyllning ca 17 cm i diameter 40 kr
Matro-limpa med bl.a rågkross och linfrökross 50 kr
Fil-limpa (söt men god) 40 kr

Vilken tur att jag vaknade tidigt. Nu hann jag göra lite reklam också :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar