fredag 21 juli 2017

Middagsfunderingar

Jag sitter och funderar på dagens middag och jag tror att vi kommer grilla något. Frågan är vad vi ska grilla och vad vi ska ha för tillbehör. Är lite sugen på coleslaw nu när det finns god färsk vitkål eller så kanske jag bara steker upp den med olivolja och örtsalt. Mums!

Igår grillade vi ribs (tunna revbensspjäll) som vi åt med salladsrester från min födelsedagsmiddag. Perfekt när det finns goda rester som underlättar matlagningen.


Oj vad klockan hann bli mycket, började surfa runt på annat medan jag skrev det här inlägget. NU börjar det verkligen bli hög tid att bestämma vad vi ska äta i dag.

I dessa semestertider höll jag på att glömma att det är F.R.E.D.A.G wohoo nu ska jag muntra upp mig med lite fredagskänsla, god mat och kanske lite efterrätt.

Njut kvällen så hörs vi i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar