torsdag 20 juli 2017

I väntan på...

I går var det tyst från mig här på bloggen. Jag fyllde år och firade hela dagen med nära o kära och lät datorn ligga orörd. I vanliga fall brukar jag ha underbara sommarkalas på vår altan men i år stoppade vädret oss och vi var tvungna att ha kalaset inomhus istället. Men efter middagen när alla gäster åkt hem kom solen fram en liten liten stund och jag tog sista vinskvätten och satte mig i solen på altanen.

Jag älskar verkligen att fixa fester och kalas. Jag älskar att planera och komponera ihop menyer, jag älskar själva festen med gästerna och jag älskar att dagen efter äta rester och dokumentera festen på bloggen.

Det är mycket att fixa o dona inför för att det ska bli bra och det är oftast många kort att gå igenom efteråt men det är ändå värt alla timmars arbete.

I väntan på menyn och fler kort får ni här några smakprov på det jag bjöd på i går.

Fika med bullar, kakor och tårtor
Middag med pulled pork, räktacos....
...salsor, såser och övriga tillbehör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar