fredag 31 mars 2017

Vilket mörker

Här var det släckt! 
Ja inte jag alltså som jag hade tänkt, min plan var att lägga mig riktigt riktigt tidigt. Men nu blev det inte så utan istället var jag tvungen att leka elektriker och felsöka varför vissa uttag inte fungerade. Till slut insåg jag att felet inte kan vara hos oss för inget hjälpte! Nu är det felanmält till Luleå energi och jag hoppas att de försöker fixa det så fort som möjligt - trots att det är fredagkväll.

Kvällen började riktigt bra med en mysig middag med tjejerna, då killarna var i väg på annat. Vi åt en snabblagad och otroligt god caesarsallad och sen lite chokladmousse till efterrätt. En fredagsmiddag helt i min smak!


Nyss såg jag en "elbil" på gatan men nu är den borta och det fungerar fortfarande inte hos oss. Hoppas bara att hen skulle åka o hämta nå grejer eller liknande och inte att hen gav upp eller ännu värre att hen tror att det är fixat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar