fredag 31 mars 2017

Jubileumstävling

F.R.E.D.A.G
efterlängtat med fredag och helg. Eftersom förra helgen var fullbokad från fredag direkt efter jobbet till söndagkväll med knappt en minuts lugn o ro känner jag för extra mycket vila och återhämtning denna helg. Trots att det var mycket roligt jag gjorde så behöver jag ändå vila hemma för att vara helt nöjd med helgen. I morgon har Ida basketcup, tack o lov är det samling först klockan 13 så jag får min älskade slöa morgon i pyjamas och med många koppar te.

Vill börja denna soliga men kalla fredagmorgon med att tipsa om tävlingen jag har på Instagram. Smakbox fyller 1 år och jag har fått möjligheten att tävla ut den nya Smakboxen till en av er läsare. Ta nu chansen! Jubileumsboxen innehåller 23 produkter, jag har ingen aning vad det är för saker men jag har aldrig tidigare blivit besviken över en box. 

Leta upp mig på Instagram och ta chansen att få en fullproppad Smakbox med tema Vårkänsla!



Vill ni hellre börja prenumerera så har mina läsare just nu och hela april 20% rabatt på första boxen. Använd rabattkoden MATRO. Klicka här för att läsa mer om prenumerationen och rabattkoden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar