tisdag 28 mars 2017

Vårkänsla

Har ni några vårkänslor?
Här i Luleå har vi inte vår än på ett tag men vi har en underbar årstid, den årstid som södra Sverige går miste om - vår-vintern med sol, isvägspromenader, gnistrande snö och takdropp. Det är nu vi får betalt för den kalla och mörka vintern, det är nu vi lever upp. Men i går blev det ett kraftigt bakslag då det toksnöade hela da'n. Men i dag skiner solen igen och jag längtar åter igen ut.

För ett år sedan fick jag prova den första Smakboxen och jag blev fast på en gång. Så mycket bra saker! Jag älskar möjligheten att få prova nya produkter och hitta nya favoriter. Boxarna har sån bra blandning av godis, choklad, mat, hel- eller halvfabrikat, snacks, kryddor, bakingredienser och en massa annat.


För att fira detta 1-årsjubileum ger nu min rabattkod MATRO 20% på din första box vid en prenumeration. Det är ingen bindningstid, så du kan säga upp prenumerationen när du vill. Men om du tycker om innehållet lika mycket som jag och vill fortsätta din prenumeration så kommer det en ny Smakbox varannan månad.

Ordinarie pris på en Smakbox är 199 kr men du betalar alltså 159 kr för din första box, denna jubileumsbox. Här kan du starta din prenumeration och kom ihåg att skriva in MATRO för att aktivera rabattkoden. Rabattkoden på 20% gäller från nu och hela april sedan är rabattkoden åter igen värd 15%.


Nästa box som börjar skickas ut i början av april har temat Vårkänsla och innehåller hela 23 produkter. Undra vad den innehåller för roliga saker. Vad tror du boxen innehåller för vårkänsla-produkter? Vad är typiskt vårkänsla för dig? Servetter i pastellfärger för att använda vid första ute-fikat, något för lättare måltider och fräscha drycker skulle jag kunna gissa på. För det är verkligen en gissning! Jag har inte den minsta aning om vad som döljer sig i Smakboxen och det är halva grejen, själva överraskningen.

I samarbete med Smakbox

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar