torsdag 23 mars 2017

The new Friday


Ni som har följt mig ett tag vet att jag ofta börjar fira/njuta av helgen redan på torsdag. Dumt att vänta till på fredag 😁 Och i dag känns det extra bra för efter en vecka då varje dag och kväll varit uppbokad är kalendern tom ikväll, så gissa om jag ska njuta i soffan. För trots att det är roliga saker jag gör på kvällarna så är det ändå skönt att få koppla av hemma nångång.

Igår var jag på Salong Icon och blev fin i håret. Catrin gjorde som vanligt kanonfina slingor i olika färger och dessutom kortade vi av håret en bra bit. Jag blev supernöjd men Ida som inte tycker om förändringar tyckte inte att det blev fint. Men i morse när hon var piggare och gladare sa hon att det var ok trots allt. Få se om jag lyckas ta något kort så ni får se. Jag brukar ju ha svårt att fastna på kort, men man vet aldrig.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar