lördag 4 mars 2017

Nyfiken?

Nu har en ny Smakbox levererats och det är lika spännande varje gång. Hela familjen river och sliter i grejerna för vi är så ivriga att få se allt. Den här gången var det 18 produkter till ett värde på nästan 500 kronor och temat på boxen i dessa sportlovstider är Tillsammans

Eftersom halva grejen är spänningsmomentet vill jag inte avslöja allt som är i boxen men det är något salt, något sött, något drickbart, något ätbart, dvs en härlig blandning av nya och gamla favoriter.

Vad tror ni gömmer sig i lådan?

Om ni också vill ha en Smakbox full med varor varannan månad kan ni börja prenumerera här. Ni får inte glömma att uppge rabattkoden MATRO som ger er 15% rabatt på er första box.

Jag kan helt ärligt säga att jag har varit jättenöjd med Smakbox varje gång. De flesta produkterna har jag använt, men självklart finns det vissa saker som inte har kommit till användning. Men det är så kul att få testa nya produkter och hitta nya favoriter bland produkter man aldrig kanske hade provat i vanliga fall.

I samarbete med Smakbox

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Linschipsen såg spännande ut. Är de goda?
    (Ps, tycker om din blogg och läser den ofta, är dock lite dålig på att kommentera...)

    Med vänliga hälsningar från Ume!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ursäkta att du fått vänta på svaret men det kom ett sportlov emellan :) Barnen tyckte linschipsen var jättegoda, Olivia tyckte de var mycket godare än vanliga. Själv är jag inte så mycket för chips så jag smakade dem inte ens.

      Blir jätteglad att höra att du läser bloggen ofta och nu kanske du blir bättre på att kommentera också ;)

      Radera