torsdag 28 mars 2013

Påsken är här

Skärtorsdagskväll och jag njuter av att jag inte behöver ställa väckarklockan imorgonbitti. Världens bästa känsla! Det tog sin tid, men till slut fick vi lite påskpyntat i ett städat hem och en liten söt påskkärring har vi haft på besök också. Nu ska jag njuta av vårt städade hem (och lediga helg) så länge det varar.


Dagens middag blev en saftig god lax med dillsås. En ugnslax som mamma ofta gör och laxen blir sååå god o inte det minsta torr. Så snart jag hinner ska jag skriva ner receptet till er och då måste ni lova att prova göra den. Ni lär inte bli besvikna.

Jag hade tänkt gå och lägga mig tidigt för att hinna läsa lite innan jag somnar, men nu var visst Isak på väg hit med nån kompis för de skulle se film så då är det väl bäst att jag håller mig vaken ett tag till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar