onsdag 13 mars 2013

Rätt taktik

Ibland lyckas man bättre än andra gånger...med maten. Dagens tacobiffar var så uppskattade så jag var tvungen att gömma sista biffen annars hade jag blivit utan matlåda imorgon. Men det var kul att min taktik lyckades :) Barnen brukar inte tycka om hemmagjorda köttbullar eller köttfärsbiffar, men tacos tycker de ju om så då bestämde jag mig för att krydda biffarna med tacokrydda.

Lite roligt att såsen formar sig som ett hjärta. Väldigt passande just i dag.
Efter gårdagens alla möten och sena hemkomst var det skönt att inte ha något inplanerat i dag. Killarna är på hockey, men vi tjejer tänker se matchen på tv. Det är nu dags för första slutspelsmatchen för säsongen och Luleå möter Frölunda i kvarsfinal. På dagen för 16 år sedan möttes de två lagen i kvartsfinal och jag tror att Luleå vann :) Det var den första (hela) men inte sista matchen jag såg med Leif.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar