söndag 3 mars 2013

Matsedel v.10 mars 2013

Igår när vi åkte hem så var det ett väldigt snöoväder med snörök hela vägen och det såg man väldigt tydligt på bakändan av bilen.

vitt, vitt, vitt


Nu har vi varit duktiga igen och planerat veckans alla middagar. Sen får vi se om den håller, men det är i alla fall skönt att ha något att utgå ifrån.

Matsedel v.10 mars 2013
Må: Lax, potatis och citronsås
Ti: Ciderbräserad fläskgryta och ris
On: Afrikansk köttgryta och matkorn
To: Pytt i panna (jag äter på restaurang :) )
Fr: Kycklingtortilla
Lö: Mello-plock
Sö: Revbensspjäll


Nu ska jag stänga ner datorn, ta en stor kopp te och sätta mig i soffan och se Brottet. Förhoppningsvis håller jag mig vaken hela avsnittet, jag känner mig trött så det skulle inte vara konstigt om jag slumrar lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar