tisdag 21 maj 2019

Snurrigt

Efter att ha jobbat mycket i flera dagar och knappt haft nån minut till vila och återhämtning känns det sååå skönt med en ledig kväll i dag. Jag njuter 💖 Extra härligt att vi fick en varm och solig kväll och kunde chilla i vår lounge och sedan äta grillmiddag ute. Det gäller att passa på för enligt prognosen ska det nu bli sämre väder igen.

Jag sitter faktiskt ute just nu och bloggar också. Underbart! Ida varvar att spela basket och hoppa studsmatta, perfekta sommaraktiviteter enligt henne - förutom att bada då förstås. Men det får hon vänta ett tag på.

Bild från i fjol, men det ser likadant ut i år😍

Jag var lite sugen på att gå på en kvällspromenad eller rättare sagt så borde jag gå på en promenad. Men jag tror inte att jag lyckas slita mig från loungemöbeln och jag hade ju tänkt ha en riktig slöarkväll så jag tror jag håller kvar den tanken och skippar promenaden o njuter av vilan istället. Det kommer fler kvällar och fler möjligheter till promenader.

Nu ska jag fortsätta ta det lugnt, hoppas att ni också har en bra tisdagkväll💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar