måndag 27 maj 2019

Kort men effektiv

Oj så trött jag var när klockan ringde. 
Denna pollenallergi och tillhörande medicin tar knäcken på mig. Tur att den värsta tiden snart är över. Det som gjorde att det ändå var hyfsat lätt att ta sig upp var vetskapen om att det snart är helg igen💕


Underbart med en kortvecka, men det är nästan lika mycket att hinna med ändå så det gäller att vara sjukt effektiv. Det börjar redan i dag då jag har enormt mycket att hinna med på några få timmar innan systemet stänger för versionsuppdatering. Men att vara effektiv, det är nå jag är bra på 😁

Dessutom är det så skönt att även Ida nu är så stor och är nästan helt självgående på morgon så jag kan smita i väg före henne. Jag måste dock se till att hon tar sig upp och inte somnar om, vår lilla tweenie som älskar att vara uppe sent och sova länge på morgonen.

Tänkte egentligen bara in och önska er en bra måndag. 
Känns det jobbigt med måndag så kom ihåg att det snart är helg....igen 💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar