fredag 17 maj 2019

Planer, planer, planer

Igår sken solen och jag fick akut längtan efter sommaren🌞

Efter jobbet satte jag o en kompis oss på en uteservering och njöt av min favorit-sommardrink - Aperol Spritz. Men det var inte lika varmt o skönt ute som man kunde tro eftersom det blåste så mycket. Så när vi hade druckit upp drinken, gick vi in i värmen och åt middag. Men sommaren är på gång...

Nånting som redan är här, det är fredagen och solen skiner även i dag och prognosen säger att det ska bli varmt i dag och i morgon. Så här ska njutas💖

Vi har en ganska fullproppad agenda för helgen och mycket vi vill hinna med. Är glad om vi hinner en bråkdel av alla våra planer. För jag tänker inte stressa hela helgen, utan som vanligt vill jag ha lata förmiddagar med långfrukost och några lugna timmar utan måsten. Det är energipåfyllning deluxe för mig!

Det vi inte hinner i helgen får vi fixa till veckan...eller nästa helg. Är dock orolig att helgen kommer kännas som bilden nedan 👇


Nu har jag snart varit vaken i tre timmar och det börjar bli dags att cykla i väg till jobbet. Yes, jag har kommit igång med cyklingen igen. Tack solen för det! Först ska jag bara se till att Ida tar sig upp och inte somnar om. Lättare sagt än gjort....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar