onsdag 22 maj 2019

Smakbox till Mors Dag

Det är ju ingen hemlighet att jag gillar Smakbox och jag är så tacksam över mitt samarbete med dem. Nu till Mors dag har jag fått lov att tävla ut en Smakbox igen. Men det är snabba ryck som gäller. Redan på fredag 24/5 kl.15 avslutas tävlingen så gå genast in på mitt Instagram (eller Facebook) och delta i tävlingen.


Om ni inte vågar chansa så har jag även ett en rabattkod till er. Om ni utnyttjar den så är ni säker på att få en smakbox, eller rättare sagt så får ni ge bort 2 eller 3 smakboxar till reducerat pris. Ge bort till mamma, dig själv eller nån annan som är värd en fin present.

Koden 25MATRO ger dig hela 25% rabatt om du ger bort 2 eller 3 boxar i följd. 
Du betalar alltså endast 448 kr för 3 boxar (ord. 597kr) eller 299 kr för 2 boxar (ord. 398kr). Rabattkoden gäller till 26/5 och beställer gör du här.

Så här spännande är det att öppna en fullproppad Smakbox 💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar