lördag 4 maj 2019

Soooova

Äntligen känner jag mig lite piggare💖

Men det behövdes 12 timmars sömn. T-o-l-v timmar! Jag är chockad, trodde inte ens jag kunde sova så länge nå mer. Förstår ni känslan/chocken när man vaknar o tittar på klockan och den redan är tio. Bästa känslan när jag vaknade var att jag kunde andas, varken halsen eller näsan var igentäppt 🙌 Så skönt!

Jag blir fortfarande lite matt o trött emellanåt, men jag mår så mycket bättre än de senaste tre dagarna. Så det firades med en Cosmopolitan före maten (bild på Instagram @matro_sara) och se'n blev det grillmiddag med en massa gott.

Majskolvar och kycklinglårfilé
Champinjoner, halloumi och (halvgömd) grön sparris)
Mitt val - mums!

Det blir nog en tidig kväll i dag också för som jag brukar tjata på barnen "Vila o sömn är bästa medicinen" och nu vill jag bli riktigt frisk. Jag hatar att vara sjuk! Och jag älskar att sova, så det känns inte som nån jätte-uppoffring att behöva gå o lägga sig tidigt 😃

Jag hoppas o tror att jag är helt frisk i morgon 🙏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar