tisdag 14 maj 2019

Den som vet den vet

Idag var det en intressant dag som gjorde mig mer säker i ett beslut jag redan tagit 💖


Ja, ja det är bara att släppa för nu njuter jag i soffan igen. Jag har så mycket tid på kvällarna numera då barnen har uppehåll i alla sina aktiviteter, så jag hinner ju både promenera och sedan dricka te och chilla i soffan nästan varje kväll. 
Så underbart!

På söndag ska vi ordna avslutningen för Idas basketlag här hemma hos oss så jag måste komma på nå gott o roligt att baka till dess. Vi börjar med grillade hamburgare och avslutar med go'fika 😍 Jag bakar så himla sällan numera så när jag väl ska baka får jag beslutsångest eller rättare sagt så kommer jag knappt något man kan baka 😂

Jag ska sätta mig o bläddra i lite tidningar för att hitta inspiration 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar