onsdag 19 april 2017

Vårkänsla med Smakbox

Oj så mycket gott det var i senaste Smakboxen så vi har inte mycket kvar. 

Olivia tog Cola Zeron och Isak tog Cidern från Herrljunga på en gång, lantchipsen är uppätna liksom godiset från Bubs och chokladen från Côte d'Or. Favoritchokladen från Malmö Chokladfabrik liksom chokladen från Nick's har jag gömt för att få ha för mig själv när jag vill njuta i lugn och ro. Grillsåsen från Johnny's och marinaden och glazen från Caj P har Leif använt till våra goda grillmiddagar på senaste tiden. Mjukosten från Kavli användes upp under påsk som pålägg, både på mackor och på ägg. Mjukost är mycket godare än kaviar på ägg. Har ni provat?

Vattnet från Aqua Nobel har jag ställt i kylskåpet tillsammans med ölen från Störtebeker, så det är riktigt kallt o gott till midda'n. Street Food-kitet från Santa Maria ska vi strax prova, har hört att det ska vara gott. Santa Marias nya tuber med kryddor verkar spännande, liksom Risentas Frösotto. Citron- och Ingefära-drycken från Kiviks musteri funderar jag på att använda i en läskande drink - Vad tror ni om det?

Fullproppad box!
Så mycket gott!

Än är det det några dagar kvar på mitt kanonerbjudande som ger dig 20% rabatt på din första box när du börjar en prenumeration (utan vidare köptvång). April ut ger rabattkoden MATRO dig 20% när du börjar prenumerera här.

Smakbox är perfekt för mig 
som älskar nya produkter lika mycket som jag älskar paket och överraskningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar