fredag 28 april 2017

Igår italienskt, idag spanskt

Min plan var att skriva ett inlägg om gårdagens smygpremiär av Luleås nya restaurang - Taverna Gusto med pizza, pasta, bruschetta och annat gott. Men tiden räcker inte riktigt till, jag väljer att dricka lite bubbel istället. Just nu är jag på dejt med min man i Umeå och snart ska vi prova Pinchos för första gången. Ni har väl hört talas om app-restaurangen? Ska bli så spännande att prova lite tapas, är rätt bortskämda med en bra tapasrestaurang i Luleå så det ska bli kul att testa andra tapas-rätter och kockar.

Jag och Olivia hade en supermysig kväll igår och vi åt så mycket gott. Jag är helt frälst och längtar tills jag ska äta där igen. Kan nog vara bra att jag väntar nån dag extra med min "recension" för jag är helt lyrisk just nu och inlägget skulle nog verka köpt om jag skrev det just nu 😀 (och det är det inte).

Olivia lyckades fånga mig på bild i deras mysiga pizzabar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar