söndag 30 april 2017

Blodgrapedrink Zero Sugar

Snön vräker ner utanför fönstret, men inte ger vi upp valborgsfirandet för det. Istället för att vara ute vid nån majbrasa är vi inne o myser istället. Och vad passar bättre att fira in våren med än en vårig och fräsch drink som gör att man kan drömma sig bort till sol o värme.


Blodgrapedrink Zero Sugar

4 cl Bacardi
Fanta Pink grapefruit Zero Sugar
is
citron

Lägg is och citronskivor i ett glas.
Häll i lite Bacardi.
Fyll upp med Fanta

Få ingredienser och ingen sockerlag eller pressande av citrusfrukter gör att det går fort att blanda ihop drinken. Jag tycker ju om alkohol-svaga drinkar så jag tar rätt mycket Fanta i mina drinkar men proportionerna kan du avgöra och smaka av själv.

Få ingredienser till vårdrinken.
Älskar mitt glas
Denna nyhet använde jag i drinken, så fräsch o god.

Receptet hittade jag hos en av mina stora inspiratörer Matplatsen.net.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar