torsdag 14 maj 2015

Regn o rusk

Bra början på da'n med sovmorgon, mysbyxor och långfrukost. 
Bra slut på dagen med soffmys, te och ett varmt hus. 

Efter en fotbollsmatch i spöregn och snålblåst var jag rejält frusen när vi kom hem, trots att jag såg hela matchen från bilen. Det var perfekt läge på fotbollsplanen där man kunde parkera utanför staketet och ändå se hela planen perfekt. Där satt vi och såg en segermatch samtidigt som vi kunde småäta godis. Hade kunnat vara mycket värre….


När vi kom hem struntade vi i att grilla, istället stekte vi rödingen i stekpanna på spisen. Till det åt vi potatismos och sallad. Sen bänkade vi oss framför tv:n för att se hockeyn men det gick ju inte lika bra som fotbollen, tyvärr. De borde ha låtit Lule-målvakten Anders Nilsson stå från början så hade det nog gått bättre.


Snart ska jag gå och lägga mig i min nya säng med en madrass från Dream Zebra. Spännande att se hur jag sover i natt. Madrassen var vakuumförpackad och kom hemskickad i en kartong - Bed-in-a-box. Ni får mer info imorgon då ni även ska få se när jag öppnar paketet och madrassen utvecklas till full storlek på någon minut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar