måndag 25 maj 2015

Baktankar

Go'kväll, jag har precis kommit hem från en kvällspromenad längs vattnet i strålande sol…men ingen värme. Usch så kallt det var. När man är inne ser det så varmt och skönt ut ute, men skenet bedrar. Men jag är glad över det lilla så jag är glad över solen i alla fall. Fast nog börjar jag fundera lite när värmen ska komma, 10-dygnsprognosen utlovar tyvärr inte heller någon värme. Men den som väntar på nå gott...

Vad ska jag baka?

På tal om gott - på torsdag ska jag stå i Fotbolls-kiosken och till dess ska jag baka något. Men som vanligt har jag lite beslutsångest. Det lutar åt att jag bakar en långpannekaka för det är ju så himla smidigt. Men vilken är den godaste långpannekakan? Här hittar ni alla varianter jag har bakat - än så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar