söndag 31 maj 2015

Grillkväll med kyckling

Oj är det redan söndagkväll?! 
Jag hinner ju inte med att dela mig med av allt gott vi har ätit i helgen med gäster både i går och i dag. Jag börjar med gårdagskvällens grillmiddag då Leif gjorde sin favorit - grillad kyckling på ölburk, som vi åt med goda tillbehör.


Grillkväll med kyckling
grillade majskolvar
grillade ostfyllda champinjoner
chicken nuggets
pommes frites
ratatouille
babyspenat-tomat-rödlök
gurkskivor o tomatklyftor
honungsmelon
mangoraja
turkisk yoghurt o thaichilisås
baguetter
brieost


I dag firade jag och syrran vår mamma med en morsdagslunch men mer om den kommer i morgon. Nu ska jag förbereda mig inför kommande arbetsvecka som innehåller lite smått o gott, bl.a. en avtackningslunch, fortsättningen på vår fråge-turné, projektavstämning, massage och en kort dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar