söndag 16 september 2012

Fina liljor

God morgon! Vad härligt, solen lyser även idag här i Luleå. Hur är det hos er?

I går var jag inne och städade hela da'n trots strålande sol ute, men i dag ska jag verkligen försöka ta mig ut. Både ut på en promenad och ut i trädgården för att plocka ihop lite inför vintern. Isak har fullt upp redan från morgonen. Klockan nio börjar hockeyträningen som ska hålla på i 1 timme och 45 minuter, sen fort hem och äta innan han ska iväg på fotbollsmatch. Men efter det är han ledig resten av eftermidda'n och kvällen. Skönt att Leif är hemma så kan han agera taxichaufför.


När jag hade städat klart i går åkte jag och köpte fina liljor. En fin blombukett är bästa moroten och belöningen för att orka städa. Olivias kalasplanering fortskrider och några saker ligger redan i frysen i väntan på kalasen. Olivia älskar choklad och det märks :) vi får kämpa för att komma på goda kakor utan choklad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar