fredag 14 september 2012

Mys-after-work

Vilket oväder vi haft i dag, spöregn och halv storm. Undra hur blöt Leif är efter en hel dag i skogen med spöregn. Vädret i kombination med att ha stått och tittat på Isaks hockeyträning gjorde mig genomfrusen. Men efter en varm dusch, myskläder och en stor kopp te känns det bättre.


I dag har vi varit på mysig after work med småplock hos mamma och pappa. Eftersom jag var tvungen att jobba sent så hämtade mormor och morfar Ida på dagis och sen for vi dit hela familjen (utom Leif). Även syster med familj var där och vi hade det riktigt mysigt trots att både jag och syster var riktigt trötta. Precis som det ska vara efter en hel arbetsvecka.

Grattis på namnsdagen Ida!

Eftersom det var sånt oväder ville jag inte promenera hem (trots att det inte är så långt) så jag var tvungen att tacka nej till fredagsbubblet. Jag får ta igen det nån annan gång. Vi skålade bl.a. för namnsdagsbarnet Ida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar