fredag 4 oktober 2019

Nu börjar det...

Ljusen är tända och vi har myst ner oss i soffan under varsin filt. Nu har min och Idas myshelg börjat. Det är bara hon och jag hemma i helgen och vi ska bara göra roliga saker, äta gott och ha det så himla bra. Det är hon och jag värda efter den här hösten💕 

Och i dag fick vi två nya saker att fira ⭐ Först fick Ida tillbaka ett matteprov som hon gjorde i går och hade lyckats så himla bra på, min duktiga tjej. Fast egentligen är det ju ingen nyhet att hon är duktig i skolan. Men allt som är värt att firas ska firas💖

Strax efter att jag kom hem från jobbet idag så fick jag veta att jag i år igen är en av finalisterna i Matbloggsprisets Folkets val. Hur häftigt är inte det? Två år i rad! Jag är så otroligt tacksam och glad att ni har röstat fram mig🙏 Men nu börjar jobbet med att ragga röster, så jag lär tjata om detta i 2 veckor nu🙈

För att rösta på mig och Matro ska ni gilla min bild på Matbloggsprisets Facebook-sida. 
Sista dag att rösta/gilla är 20 oktober.


💕💕💕💕💕💕💕

Så här gör du om du vill hjälpa mig!
1. Klicka på länken här.
2. Gilla Facebook-bilden som ni kommer till, funkar bäst vid en dator. Om du använder mobil eller läsplatta, dvs Facebook-appen så kan du behöva leta dig fram till Matro-bilden först.
3. Tipsa sedan alla ni känner om att de också ska rösta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar