torsdag 17 oktober 2019

Happy day

Det är bara mitten av oktober men jag har sån längtan till jul. Det måste bero på att vi har ett vitt fint snö(frost)täcke på hela gården, så fint och mysigt. Men det kommer bli en lång väntan tills jag får börja frossa i allt som har med jul att göra.

Kanske tjuvstartar jag i helgen med något gott med saffran. Mat eller baka? Vi får se vad jag hittar på, eller så har jullängtan hunnit gå över till dess.


Idag blir det många chaufför-uppdrag för mig då Ida ska på teater med skolan och för att hon ska slippa ha rullstolen med sig så både skjutsar och hämtar jag henne för då kan jag släppa av henne närmare entrén och hon klarar sig med kryckorna. 

Så det kommer bli en stressig jobbdag med många avbrott men sen kommer jag avsluta dagen på bästa sätt. Med massage! Så smart av mig att boka massage just i dag efter jobbet. Kommer bli perfekt start på helgen.

För visst har vi kommit överens om att vi ska börja njuta av helgen redan på torsdagkväll för att få extra lång helg 💖

💕💕💕💕💕💕💕

Nu är det inte många dagar kvar att rösta på mig och Matro i Matbloggspriset Folkets val!
Sista dag att rösta/gilla är 19 oktober.

Jag skulle bli jätteglad om du vill rösta på mig 🙏


💕💕💕💕💕💕💕

Så här gör du om du vill hjälpa mig!
1. Klicka på länken här.
2. Gilla Facebook-bilden som ni kommer till, funkar bäst vid en dator. Om du använder mobil eller läsplatta, dvs Facebook-appen så kan du behöva leta dig fram till Matro-bilden först.
3. Tipsa sedan alla ni känner om att de också ska rösta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar