måndag 21 oktober 2019

Tänker för mycket

Jaha då var den helgen förbi. Jag hann inte med😓

Jag var tvungen att jobba igårkväll och då förstörs hela helgen. Det är bara nån timme jag måste jobba, men tankarna är på det hela helgen och då får jag ju inte den återhämtning jag så väl behöver. Jag måste ha en hel helg för återhämtning och tanka ny energi, men dessa jobbkvällar förstör hela helgen. Så nu längtar jag redan till nästa helg 💖

Min stress fortsätter dock i dag för jag har riktigt mycket jag måste hinna innan arbetsdagen är slut. Så jag har redan jobbat nästan två timmar hemma. Lika bra att göra bort lite jobb eftersom jag ändå inte kunde sova i morse pga jobbtankar. Inte bra 😕


Men nu tar jag lite frukost och försöker släppa jobbtankarna ett tag. Snart ska jag väcka Ida, som har sovmorgon idag - också. De har många sovmorgnar. Lucky them! Jag älskar att få ta det lugnt på morgonen.

Helgens roligaste måste vara att jag - äntligen - har beställt en ny mobil 🙌 Det var på tiden! Tror det blir första gången som jag har familjens nyaste mobil. Det är jag värd 😀💖 Så nu måste jag även beställa nya skal. Tänk vad lite shopping kan muntra upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar