fredag 4 oktober 2019

Kanelbullefredag

Fredagen är här och inte vilken fredag som helst utan Kanelbullens dag. 
Kan det bli bättre? Två favoritdagar på en o samma dag 💕

Dessa härliga krya-på-dig-blommor fick Ida för ett tag sedan. Visst är de fina?
Måste kanske köpa en fredagsbukett idag att lysa upp hemmet med.

Vad tycker ni är det bästa med helger? För mig är det inte att jag slipper jobbet utan det är att jag slipper ställa klockan på morgonen. De absolut bästa helgerna är när vi inte har en endaste tid att passa. Och det här är en sån helg....tror jag.

Det verkar som att det bara blir jag och Ida hemma i helgen. Oj, vad vi ska mysa...och köra rehabträning. Hon ska träna upp fotled, knä och ben och jag ska stärka rygg, nacke och axlar. Jag tror även att vi ska försöka hitta några skor som passar Idas fot som är så svullen så att inga av hennes nuvarande skor passar. Det börjar bli lite kallt att vara utan skor, så jag skulle vilja hitta några billiga tillfälliga skor åt henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar