onsdag 23 oktober 2019

Hur länge ska det vara så?

Nu känns det som att hjärnan håller på att komma i kapp 💖

Efter den hemska måndagen, med mycket o stressigt jobb och sömnbrist, gick jag ut på två en-timmespromenader på kvällen. Först med en kompis och jag hann inte mer än innanför dörren då Olivia hörde av sig och ville gå på en promenad. Eftersom promenader är bästa sättet att rensa hjärnan följde jag med på ytterligare en promenad. Det var nog precis vad jag behövde där och då. Det var inte det minsta jobbigt utan helt underbart trots mörker och kyla.

Jag har fortfarande minus på sömnkontot men det känns så mycket bättre och nu ser jag fram emot kommande helg och hoppas att jag kan sova ikapp och vila då. Fast tyvärr blir det söndagsjobb även då 😕

Men det här är väl den välkända baksidan med att jobba deltid - hinn med lika mycket men på kortare tid! Få ser hur länge till det blir deltidsjobb för mig. Nästa vecka ska jag i alla fall jobba heltid för då är Ida på höstlov i Jämtland. Sedan får vi se hur det blir i november och december....

https://www.instagram.com/herregudco/

Nu är vi laddade för den här dagen och hoppas på lite lugn o sedan njuter vi av nedförsbacken mot helgen. Onsdagar är min tv-kväll så jag hoppas att det blir en helkväll i tv-soffan 😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar