tisdag 15 oktober 2019

Allt som behövs är lite Matro

Igår publicerade Matbloggspriset en intervju med mig med rubriken Allt som behövs är lite Matro och den kan ni läsa här. Dagen till ära bjuder jag även på en bild på mig själv....igen. Det är ungefär en gång per år det händer 😀


Nu är det mindre än en vecka kvar att rösta och jag blir jätteglad för varje röst jag får 💖 trots att det redan är klart att jag hamnar i botten. Men jag är så stolt och glad att jag trots allt är 1 av 10 finalister och att det dessutom är andra året i rad 🙏

💕💕💕💕💕💕💕

Jag blir jätteglad om du vill rösta på mig och Matro i Matbloggspriset Folkets val!
Sista dag att rösta/gilla är 19 oktober.


💕💕💕💕💕💕💕

Så här gör du om du vill hjälpa mig!
1. Klicka på länken här.
2. Gilla Facebook-bilden som ni kommer till, funkar bäst vid en dator. Om du använder mobil eller läsplatta, dvs Facebook-appen så kan du behöva leta dig fram till Matro-bilden först.
3. Tipsa sedan alla ni känner om att de också ska rösta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar