tisdag 30 september 2014

Paltkoma

Go'kväll på er! Hoppas veckan har börjat bra för er.

Lite för mycket jobb, lite för lite sömn och sen lite palt på det är ingen bra kombination. Vi hade turen och lyxen att bli bjudna på palt hos mina föräldrar i dag. Det värsta med palt är att det är så gott så man jag äter alltid för mycket och blir då så trött och mätt att jag inte orkar göra nå. Har ni hört talas om paltkoma?

Igår åt vi en lite enklare middag som inte resulterade i soffläge resten av kvällen. Ugnsstekta kycklingben som vi åt tillsammans med stekt vitkål, broccoli och körsbärstomater. Perfekt måndagsmiddag efter alla helgens godsaker.


Nej nu är det dags för ett stort glas vatten (palt gör en törstig också) sen ska jag gå o sova i tid….igen. Det är ju bra att jag tänker tanken ofta i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar