söndag 7 september 2014

Frukost på säng

I morse lyxade jag till det med lite sovmorgon. Så skönt och så välbehövligt! 

Gulliga Ida kom sen ner med en frukost-på-säng-bricka till mig. Jag älskade omtanken men jag har faktiskt aldrig förstått tjusningen med att äta i sängen så jag tog med mig brickan och gick upp i köket.


Och i köket fick jag en kanonfrukost med mitt favoritsällskap och med mina favoritmackor (som jag då slapp göra själv). En hårdbrödmacka med julskinka och äppelmos och en hårdbrödmacka med ost och paprika. Och till det blev det så klart en stor kopp te.


Även i dag skiner solen från en klarblå himmel så nu ska jag ta mig ut på en promenad innan jag ska åka med Isak och handla lite måste-saker nu inför hösten. Ida ska följa med en kompis ut med båten och fiska lite, hon lär få en riktigt mysig dag.

Senare i dag kommer nästa veckomatsedel. Missa inte den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar