tisdag 16 september 2014

Tidig morgon och sen kväll

I morse när jag kom upp före sex var Ida redan vaken och låg o tittade på nån tv-serie på iPaden. Så skönt att hon lät mig sova. Men jag undrar varför hon vaknade så tidigt. Men tack vare att hon var vaken kunde jag vara lite tidigare än vanligt på jobbet - skönt!

Det har varit en intensiv men rolig dag på jobbet och i morgon fortsätter vi med samma intressanta jobb. Så härligt att längta till jobbet. Längta, var kanske att ta i, för nog är det aningen skönare att vara hemma. Framför allt dagar som dessa som även innebär aktiviteter efter jobbet. Jag har precis kommit hem och tänker nu slappa i soffan ett tag innan jag går och lägger mig (tidigt).

Ser ni vad mumsigt jag bakade igår? Äppelpaj med Lule-äpplen och en massa god kanel.


I dag på jobbet tiggde jag till mig lite mer äpplen :) Få se om hon kommer ihåg i så fall kommer jag få en leverans på fredag. Jag (och Isak) håller tummarna. Jag har blivit helt galen i äpplen och vill bara ha mer o mer o….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar